Nawtaa

filmkväll med konfan - mobil borta - mobil hittad - mobil trasig.
hade filmkväll med konfan igår, joel följde med mig hem så gick vi tsm dit o så. vi såg pay it forward, så bra film, höll på att börja gråta igen som första gången jag såg den. usch! sen när jag kommit hem så är mon mobil borta, så jag springer tillbaka hela vägen och knackar på i församlingsgården och så hjälper praktikanten (HAHA) mig at leta inomhus och utomhus, så ringer han den flera gånger. först fick han inget svar, sen var det upptaget och sen var den avstängd, alltså hade någon snott den. så jag började gråta som fan och ringde tobbe som fick lugna ner mig. sen idag mådde jag lite dåligt i skolan, fick värsta värken i huvet och mådde illa, så jag drog hem. så när jag sitter bussen och nästan är hemma så ser jag något svart mitt i vägen och tänker typ på min mobil, så går jag tillbaka för att kolla vad det var, så var det min mobil! grejen är det att det snöade igår, som fan. och antar att det gjorde det idag. men min mobil hade ingen snö på sig.. jag gissar på at nån kastat den ellernåt eftersom den inte går att använda eller ens sälja längre, den är ju liksom två år gammal. aja, jag vet ju inte direkt men skumt är det. den har iallfall blivit överkörd av nån bil, så hela skärmen är kaputt och linskyddet är inåtböjt.. mamma har iallfall sgt upp abonnemanget nu, så bara så alla vet, jag nås bara på comviq från och med nu! puss på er so orkade läsa :)