Nawtaa

stoockhoolm !
hejsan hoppsan bloggen!
åkte till sthlm med mamma idag, träffade julia & emelie, sjukt saknade! var först och åt, sen drog julia för hon jobbade & hade bara lunch, sen gick jag mamma oh emelie runt och typ shoppade lite i flera timmar. jag lovar, mina fötter typ dog! jag ska aldrig mer ha dom skorna igen, svär på allt. haha köpte skitmycket kläder iallafall, mamma betalade ju, så varför inte liksom. :) (ni får fina oredigerade mobilbilder, m-hm!)
 - mössan var lite söt, enligt mig.

 - den är grå men ser svart ut på bilden.

 - svart spets med ett hjärta i mitten.

 - haha fin va?
;)

 - åh jag är kär i tröjan !
Det var nog allt tror jag.
Pussar från mig.
#1 - Anonym

snygg munktröja

jag har t-shirten :D

#2 - misganaa

Postat av:

snygg munktröja

jag har t-shirten :D

#3 - anna

örhänget är gryymt! :)



tööööjaaaan <3