Nawtaa

jag vill ha bruna ögon wtf

hej där bloggläsare!

Dagen har minst sagt varit mycket konstig om inte annat.
Började konstigt och slutar nog värre.
Iaf på morgonen drog mamma och jag till gränby och köpte nya skor,
och efter det skjutsade hon mig till pappa och precis när jag skulle gå upp till lägenheten
så märkte jag att jag hade glömt mina vantar, så det var ju bara att åka tillbaka.
Jag hade rätt bråttom, så jag sprang, och mitt på golvet så halkar jag och landar på rumpan.
Mitt bland allt folk, hahah vadå klantig?

Och just nu vill jag bara upplysa alla om att jag inte vill bråka med någon,
men vissa bara ber om det.

inga pussar från mig idag, är för sur för det.
#1 - lisa

fett fin du skulle vara i bruna ögon<33 men du är redan fin som du är nu :)

#2 - nathaselin <3

Du är sjukt fin som du redan är och jag saknar dig :)<3

#3 - linnea ♥

me nathalie , du kan få mina bruna ögon så kan jag få dina fina ögon :D<3

finns alltid (L)

du får puss av mig iaf :)

#4 - Freja

sluta gagga som en gammal tant, du har fan dom blåaste ögon ja vet! Hur underbara som helst ;'o