Nawtaa

bättre i sexan, yesbox.

Love hurts. boys lie. friends cry. people die. parents yell. you always try. you're never good enough, and you don't know why.

shasha, tycker om facebookcitat. fast det var väl ingen nyhet.
aja, var iaf på alnäs med skolan idag, var väl helt okej. tyckte bara synd om filippa, kiana, vicky,jonna och antonia som ramla i.. hahah aja. chill dag. när jag kom hem var jag utelåst och jättekissnödig. kulkul.
gick över till grannarna som tydligen inte var hemma. den enda som var där var deras katt.
så jag snodde den ett tag och gick och la mig i hammocken och sov typ en timme haha,
var sjukt varmt eftersom det var sol & mysigt eftersom jag hade hörlur i ena örat med musik och i andra hörde jag chili typ purra haha, så gullig!
..sen kom mats hem och förstörde genom att väcka mig :( hm.
aja. skriver väl mera senare. puss