Nawtaa

övernattning med konfan, AWESOME. <3
som det står i rubriken, det var fan ASGRYMT.
har aldrig skrattat så mycket som då och längtat tillbaka så mycket som nu.
checkcheckcheckitout, lång text incoming! läs om du pallar ;)
- mamma skulle skjutsa mig och elin dit, och såklart vet hon inte exakt vart åkerby k:a ligger, så vi kör runt i jumkil, åkerby, börje, ah. lite överallt. sen hittar vi och mamma börjar snacka om ''jävla kyrkjävel'' o så. anyways, det va ju lite pinsamt när jag och elin sprang in och dörren till kyrksalen va öppen så alla satt där och vände sig om när vi kom. (klassisk grej för alla som kommer sent, i guess?) sen skulle ledarna göra någon teater om eva och adam. elisabeth stod och snacka och berätta, medans eskil och mari(on/an?) skulle vara adam och eva. eller ah, det visste vi ju inte innan, men vi fattade det när eskil ställde sig brevid, ungefär där jag och elin satt, och börja skrika EEEEVAAA!! , vi blev skiträdda och jag skratta så jag grina. sen börja dom snacka och nåt äpple, så överdrev eskil och börja slå i ''båset'' eller va de nu är, och skrika att de va skitgott. ännu ett skrattanfall incoming. anyhoow, vi gjorde maaaassa lekar. femkamp och sånt, vårt lag sög på det haha, men kul iaf :D vi gjorde ngn lek där man skulle kasta sten på goliat,(ni vet jätten ifrån ''sagan''? de va egentligen en flaska med mössa men ah..) så jag vann ett typ russinpaket, men det återkommer vi till sen haha ;) sen käka vi tacos och fyfan va kul vi hade nåt vi satt och snacka och sånt. sen gick vi till kyrkan och kollade på en tecknad film. jag låg i joels knä och då kom russinen till pass. linnea gav dom till mig och jag började kasta dom i huvet på ewe. fan va jag och joel garva. åh så mys de va fan. fast inte kul att bli överfallen och ihjälkittlad (pik till joel och pif..) efter de skulle vi göra nån blindbock sak. elin ledde mig och de va verkligen grymt kul och jävligt läskig. sen när jag ledde henne gick hon in i ninjamode och när oskar nudda henne slog hon till honom HAAHHA, ägd schnubbe. (vi gick och snacka om blåjackan och nu ångrar jag att jag tyckte om honom, usch! han är tydligen inte den oskyldiga kille jag trodde AHAH fail.) aja, sen satt vi i kyrkan och så, sen gick alla tjejer in till bygdegården där vi skulle sova. haha jag blev överglad av ett par sms från joel, så jag och ellinor börja hoppa runt hahaha. sen när vi skulle sova kom massa och sjöng, en efter en. haha sen börja alla prata, sen när det äntligen blev tyst, så börjar bea snarka och prata i sömnen HAHA! aja, somnar efter ett tag och vaknar av att bea prasslar med sin jävla sovsäck, tack så mycket älskling.. men ah, vi vaknar, käkar frukost, packar ihop,fixar oss och går till kyrkan och har gudstjänst. sen går vi nån jävla pilgrimsvandring till jumkil från åkerby. tog typ en och en halv timme. tur att an gick med joel, haha fan va jag skratta på vägen. sen när vi kom fram så fick vi korv och hade kramkalas.

massa grejer jag inte skrivit nu, men dom detaljerna får alla i gruppen ha för sig själva ;)
btw, fredrik har en prinskorv <3

#1 - Cornelia

Hahaha, fan va kul vi hade! Du MÅSTE berätta va Joel skrev! Jag e så jävla nyfiken! :D <3