Nawtaa

Av jord är du kommen...
Eller vad dom nu säger på begravningar, jag minns inte, även fast jag nyss var på en, haha. Det är så hemskt, jag hatar verkligen att gå på sånt här. Alla människor är så ledsna och jag vill bara krama om allihopa och skrika ''ni kommer må bra igen, det går över, han har det bra nu!'' men det är ju ganska solklart att jag inte kan det. Jag själv höll masken ganska länge, enda tills vi var tvugna att gå fram med blommor till kistan, min mormors ansiktsuttryck där uppe fick det att brista. Usch nej, stor tummen ner för sånt här. När jag dör vill jag ha en fest istället för begravning. Gråta kan mina nära göra på fritiden istället, jag vill att dom ska anordna en röjfest där alla super sig fulla och har the time of their lives. Fira att dom har det bättre istället för att sörja, skulle vilja att dom levde för mig istället för att nästan dö inombords.
Ni får en liten bild från igår, har inte hunnit föra över bilder från dagen än och ska snart iväg och träffa klas!