Nawtaa

långt svar på kommentar
Anonym
Hej jag tänkte bara fråga en fråga.
Går du på internationella? För jag TROOOOR att jag såg en bild på dig i reklam pappret jag fick eller deras hemsida, kommer inte ihåg vilket. Och om du går där, hur trivs du? De sägs att lektions passen är långa och jobbiga eftersom att det är en friskola.
PS. ni är skit gulliga tillsammans!! :)

Svar: Åh vad roligt, JA det var jag! Jag kommer ihåg när de tog bilden, trodde inte att folk faktiskt skulle lägga märke till den, men blev glad över att du gjorde det! :D

Jag trivs helt ärligt jättebra. Skolan är vääldigt liten vilket gör en extremt stor skillnad jäntemot hur nian var för mig. Det är mer skitsnack om mobbning i stora skolor vilket inte alls förekommer i våran. Sammanhållningen är jättebra och man känner sig hemma så fort man sätter foten där. Den längsta lektion vi har är på en timme och typ 20 minuter, och det är språk 1, vilket är italienska för min del, sen är resten av lektionerna bara på någon timme och kanske några minuter. Dom är lika jobbiga som andra lektioner ;)

Och TACK! :D