Nawtaa

Let's be cops & Beastly
Jag hade en så sjukt lyckad kväll i fredags. Vill bara tacka alla som var med för ni fick mig verkligen att le. Jag har så otroligt fina vänner. ♥
 
 
Jag vaknade upp hos min fina sebastian i lördags och kände direkt när jag vaknade att det var en seg-dag. Så vi stannade hemma hela dagen och drog oss ner på stan runt 8 och gick på bio.
 
Vi såg Let's be cops och jag tycker verkligen att ALLA borde se den. Både jag och sebbe skrattade så vi grät genom nästan hela filmen! Den handlar om två ''losers'' som misstar en inbjudan till en maskerad (läs: masquerade) och klär ut sig till poliser. Dom upptäcker att fördelarna med att ses som en polis är många och dom fortsätter då med deras lilla teater, tills de råkar dra den för långt... 
 
Söndagen bjöd inte heller på så mycket så idag har vi också bara tagit det lugnt, och jag fick äntligen titta på Beastly som jag så länge velat se. Den är däremot är ingen komedi, utan mer en ny version av skönheten och odjuret, och i huvudrollerna ser man bland annat Alex Pettyfer, Vanessa Hudgens, Neil Patrick Harris och en av Olsen tvillingarna. Denna film ligger mig nu varmt om hjärtat, och är nästan lika bra som TFIOS, fast utan tårarna. 
 
 
#1 - Fanny

asså beastly<333 ÄLSKAR DEN SÅ MYCKET

Svar: JAAA ÅH <3
Nawtaa