Nawtaa

things i want
detta kan vara en pik till de som har lust att köpa födelsedagspresenter till mig, som tex pappa och farmor som jag inte träffar så ofta, eller till mamma.
 

1. 

Nummer ett på listan är återigen de asmysiga eivy byxorna!

"Harlem"

   

2.  nr 2 blev svår att avgöra, det stod mellan två stycken, men tror det blir skorna. 

Nike 

"Air Max 90 Essential"

 
  
 
 

3. nummer tre, som nästan blev nummer två (är dock skeptisk på om jag kommer få denna, men vill jättegärna ha en) är en longboard. jag har tittat på den i över ett år och nu har jag bestämt mig för denna!

 "39,3 - Lowrider"

 

4. ett par jeggings skulle inte heller sitta fel, då jag spräckt mina andra blåa byxor..

Jeggings "Kissy

 

5. En ascool keps från superherostuff.com

''Superboy Symbol 9Fifty Snapback Cap''

 
 
och här finns även en lite billigare hemsida där jag skrapat ihop en lista, så kolla gärna in den med!