Nawtaa

Random blogglista
blogglista

Namn: Nathalie Karin B Lennholm

Smeknamn: Natha, nathis, sunshine, grodan

Ålder: 18

Längd: 1,72 , det varierar med en centimeter ibland!

Skostorlek: 39 på vänster och 40 på högerfoten

Född: 11 april 1996

Bor: Uppsala

Gör just nu: Gör denna lista och försöker komma på bra saker att ha på nästa DWI

Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Konsten att rita, i guess! Eller kanske att jag är extremt ärlig och mitt behov av att hjälpa andra människor

 
Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: 
Potatis och köttbullar med gräddsås och lingonsylt. Och gärna lite blomkål till det!

Vad kan vara det mest avtändande hos en kille? 

Jag har alltid fallit för douches fram tills nu. Jag har insett nu i efterhand hur äckligt det är med uppkäftiga killar som har tänket "jag behöver inte dig, jag kan få vem jag vill". Yäk!

Vilken är din favoritlåt just nu? 

Selena Gomez nya "the heart wants what it wants", men annars så är det denna

Har du någonsin skrattat åt dig själv när ingen annan gjort det?: On a daily basis

Favoritglass: Ben n' Jerry's Phish food!!

Favoritdessert: Kladdkaka

Favoritpizza: Vesuvio med kebabkött!

Favoritdryck: Loka Strawberry Icecream

Favoritgodis: Lakrits eller choklad!

Favoritdoft: Källare eller cykelförråd, tvättstugor i lägenhetshus, katters päls, min pojkvän

Din bästa egenskap: Att jag är... omtänksam?

Din sämsta egenskap: För ärlig ibland, provocerar folk utan att tänka på det.

Vad har du för humor? Jag blev utsedd till "klassens lättroade" i nian, det får räcka som svar

Favoritsemesterställe: Los Angeles

Drömresan skulle vara: Shoppinigresa i New York eller London, eller solsemester i Florida eller LA

Har du och din partner blivit ertappade på bar gärning?

Haha ja, eller alltså... Vi har "nästan" blivit påkomna ett flertal gånger, sen om de som kom in fattade vad vi höll på med är något som jag inte gärna frågar i efterhand