Nawtaa

att vara kär
"-Godmorgon älskling, mumlar han med sin mörka morgonröst. Jag känner hans hand komma krypandes upp längs armen, trevandes efter min. Jag känner en snabb kyss på sidan av halsen innan jag öppnar ögonen. 
"Det är dags att vakna", fortsätter han, medans han tar sina fingrar under min haka och vrider mitt ansikte mot hans. 
"sunshine?" säger han och letar efter min blick. hans läppar kommer närmare mina och han ger mig en mjuk kyss. jag ger honom ett svagt leende, tar ett djupt andetag och lägger mig mot hans bröst. 
"jag är lycklig. så otroligt lycklig. just precis nu." säger jag och lyfter blicken så jag fångar hans.
"jag älskar dig så mycket" svarar han, och ger mig en kram samt en kyss som jag vet brukar leda till mer. Han tar tag i min arm och drar upp mig så han ansikte är bara millimeter från mitt. Vi fortsätter kyssas tills vi glömmer att andas och försvinner bland de stickiga dunkuddarna."
 
 
#1 - Anonym

Underbart att vara kär! Det där kallar jag äkta kärlek :)

Svar: <3
Nawtaa

#2 - Ida

Åh vad mys!

Själv är jag inte direkt något för kärlek, gillar inte kärlek. Ehe.

Svar: det gäller att hitta den rätta. den personen kommer få dig att ändra uppfattning. kram!
Nawtaa