Nawtaa

Tips på serier!
Det var någon för ganska längesedan som frågde mig vilka serier jag följer, men väntade med att svara på det tills jag faktiskt hade bloggtorka, vilket man definitivt kan säga att jag haft nu! Long time no see, så här kommer det!
 
nummer ett blir ..... *trumvirvel*
 Friends
för inget kommer någonsin kunna slå denna underbara serie. Med humor, kärlek, skratt och tårar tar man sig igenom helt underbara 10 säsonger och vill ändå ha fler. Ni som inte sett vänner har verkligen missat något oslagbart.
Supernatural
Inte nog med att de är bland de snyggaste människor som någonsin existerat, de gör hela serien både rolig, spännande, läskig och helt fantastisk. I denna serie ser vi två bröder som kämpar för att upprättahålla lugnet, kämpa mot det övernaturliga och jaga bort alla monster. Det låter sjukt töntigt, men tro mig, bättre serie är svår att hitta!
 
The Big Bang Theory
Alla vet nog vad detta är för serie, allt jag behöver nämna är sheldon cooper!
 
 Pretty Little Liars
Här få vi följa de otroligt snygga och hemlighetsfulla 4 vännerna. i samband med att deras ledare av gruppen blir mördad under mystiska omständigheter, börjar de få oroväckande sms från A och därefter börjar jakten på ledtrådar som leder dem närmare till svaren..
 
Awkward
Jag har tipsat om denna serie förut, men måste göra det igen på grund av att den är så sjukt bra. Den handlar om Jenna Hamilton och hennes resa genom high school. Vänner, killar, kärleksdraman och humor är det denna serie riktar in sig på. Väldigt sevärd!
 
Faking it
Denna serie är i samma stuk som awkward men är mer inriktad på vänskap och kärlek, samt humor. 
 
American Horror story
 
Titeln säger sig självt! Varje säsong är en ny skräckinjagande historia med sjukt bra skådespelare!
 
 
Dessa serier är de jag följer för tillfället. det finns fler jag inte nämnt, men det kanske blir ett annat inlägg!