Nawtaa

Angående min resa...
 
Det har varit så mycket nu att jag inte hunnit uppdatera er mer om resan. Datum har varit klart sedan länge, enda sedan jag bokade faktiskt, har bara inte velat berätta för mycket då det fortfarande är saker att fixa. Känner nästan som att saker är oklara fast allt är osv med datum, är bara så himla nervös.
Flyg är inte spikat än, men min kurs börjar måndagen den 3 oktober, och därför åker jag runt den 1 eller 2, vilket är nästan precis efter justins konsert! Hoppas att jag inte blir för stressad. 
 
 
Just i detta nu så är CSN helt klart, mycket tack vare min studievägledare. Jag har ett nummer jag kan smsa med alla möjliga frågor och hon svarar alltid direkt (under arbetstid och vardagar), eller så ringer hon mig och hjälper mig via telefon.
Nu i veckan påbörjade jag mitt sökande av visum, men det är en hel del som måste fixas innan jag kan fortsätta, bland annat så måste jag köpa färgpatroner till min skrivare och lägga undan pengar för sevis-avgiften som är på ganska mycket pengar... Sedan blir det även ett besök på ambassaden vilket också gör mig nervös. Herregud.
 
(bilder: weheartit)
Vad vill ni veta om min resa?
Är det något speciellt som ni skulle vilja ha svar på, eller kanske hjälp med, om ni ska åka själva?
Vill ni ha en video där jag pratar om alla förberedelser innan man ska åka och plugga utomlands?