Nawtaa

hos feffisen
tjoo bloggän! sitter nu här hos fellan på hennes balkong medans hon och hennes familj äter.
haha helt osocial med dom men ah, förlåt haha (a) har inte bloggat sen i typ förrgår, skandal! :O
haha nej jag skojade bara, ingen läser väl ändå.. aja, ska bli jättejättebra på att göra videoinlägg
för det är tydligen många som kollar och kommenterar då, och det gillar nathalie!
vi sitter och planerar gbg och kollar lanlampan's blogg, ahaha fellis ♥ tom ;) hhah jag tycker de iaf,
bryr mig inte om hon gillar han, de är hennes nästa boyfriend!
nu äre iaf bestämt att hon följer med, så nästa helg (alltså den 11) så bär de av till göteboooorg!
tar fan med datan så vi kan ha på tåget, fan va det kommer äga.
hm, anywayssss. igår var jag med axel. i sunnersta. och åt ben n' jerry's och kolla scary movie, weiwei.
edward va tråkig och drog direkt så mh, haha social pöjk dedär!
nu ska jag leta igenom fellans bilder på bilder på oss heheh. kommer nog nya snart ändå. puss!
#1 - felicia

HAHAHAHAHAAHAH

bryr mig inte om hon gillar han, de är hennes nästa boyfriend!

du är så skön natha !

#2 - Elin

...

#3 - Tobbbääää

GBG kommer bli bäst :D:D:D:D <333