Nawtaa

Blogglista ❀
Vad behöver du mest just nu? En semester utomlands, eller pengar till handpenning på en lägenhet!
 
Vad tror folk om dig? Att jag är otroligt lättroad och alltid är glad, skulle jag tro. Ingen vet någonting om min HSP riktigt.
 
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt ansikte, men mitt leende framförallt. Dock har jag ju endast raka tänder tack vare min tandställning men
(från vår skiva i maj)
Brukar du skratta för dig själv? Ja, en av många perks med att vara jag! 
 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag har ingen aning, säkert något från sebastian om vilken buss jag skulle ta dit.
 
Nästa mål i ditt liv? Att tatuera mig igen. Jag fortsätter skjuta upp det fast jag vet exakt vad jag vill göra!
 
Hur svarar du i mobilen? Haha, sån konstig fråga. Jag svarar faktiskt bara "hallå?", för det är supermycket människor som ringer och söker min mamma (och jag orkar inte ha den där torra konversationen om "jaha, åh, är det hennes dotter jag pratar med? Är hon där?", så jag säger bara att det är fel nummer hehe.=
 
Antal timmar sömn inatt? Ingen aning faktiskt, 8 kanske?
 
Brukar du komma i tid? Haha! Skulle man fråga Elin om jag brukar vara i tid så skulle hon skratta tills tårarna rann. Efter 9 år i samma klass så har jag lyckats komma sent till majoriteten av alla lektioner vi haft. Även om det bara handlar om enstaka minuter så är det sällan som jag måste vänta på andra och inte tvärtom
 
När mår du bra? När jag får vara med folk som gör mig glad, och när jag får äta. Och när molly lägger sig och sover på mig, det är ganska gosigt.
 
Vanligaste färgen på dina kläder? oj, ingenaning. Vitt?
 
Favoritdryck på morgonen? Vatten! Det gör dig piggare och friskar upp kroppen så man inte känner sig hängig på ett ganska bra tag. Vatten är superviktigt!
 
När brukar du oftast gå och lägga dig? Varierar, men jag är alltid uppe till typ halv 2 - halv 3... Klockan är faktiskt 01.26 när jag skriver det här, hehe. 
 
Är du blyg? Hm, jag måste nog svara nej, men jag kan bli väldigt obekväm i vissa situationer och jag tror att folk tolkar det som att jag är blyg då. Fast det kanske är bättre än att dem vet vad jag egentligen tycker och tänker? Sen blir jag väääldigt starstrucked när jag träffar kändisar. DÅ är jag blyg!
 (Jag och osric chau från supernatural!!)
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag gjorde förut men inte längre. Jag tror numera att man väljer att känna något, snarare än att man faller in i det handlöst. Eller, hur ska jag förklara detta... Jag och sebbe är ju levande bevis på att vänner kan se varandra med nya ögon efter 6 år ca, så jag tror väl mer att det handlar om att man mer... går långsamt(?) än kastas in i det.