Nawtaa

lite hjälp kanske? ;)
hm, funderar på att köpa någon av dom här, men vet inte vilken eller vilka. ska börja sommarjobba och så har jag ju en del redan så det blir väl åtminstone två stycken ellernågot. så ah, hjälp mig välja!
1. 2.
3. 4.
#1 - antonia :)<3

hah, shit vad svårt ;) men jag tkr nog 3:an o 4:an :)<3

#2 - TOOOBBBÄÄÄÄ

3 tror jag :) <3<3

#3 - elisejohanna

2 och 3 va fina :D <333

#4 - J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Skulle du kunna göra min en lite tjänst.

Gå in på min blogg kika igenom den lite och sedan kommentera det senaste inlägget om vad ni tyckte vad som va bra och vad som va dåligt.

du skulle verkligen göra min glad.

Kramar julia

#5 - A

jag tyckte fyran va assnygg! <;

#6 - natha

eftersom dom flesta tyckte trean så antar jag att det blir det. och fyran ;)