Nawtaa

2 månader kvar...
Hallå hörni! uppdateringen gick väl sådär trots semester och slappa dagar. Kanske just därför det inte finns så mycket att skriva om. MEN! Idag är det faktiskt exakt två månader kvar tills jag åker till LA. Visum är klart, körkortet är fixat och även CSN är helt färdigt. Nu återstår endast flygbiljetterna och lite mer samtal med min studeivägledare på EF. Jag vill ta in min resväska redan nu och börja packa ned saker, jag blir så himla exalterad! Samtidigt blir jag dock stressad och ledsen då jag ska lämna min mormor och min farmor här hemma, samt min katt. Min mamma och Sebbe åker ner och hälsar på mig i december så dem hinner jag i alla fall träffa inom en två månaders-period, men resten... Jag kommer nog behöva typ 2 veckors ledighet innan jag åker för att bara ta vara på tiden hemma och träffa alla fina vänner innan jag åker. Det kommer nog behövas.