Nawtaa

40 dagar
Hej hörni, vet ni vad? Flygbiljetterna är bokade!! Om ynka 40 dagar så sitter jag, helt ensam, på ett plan bort till LA för att spendera resterande månader av 2016 där borta. Jag har insett nu hur verkligt det är, men samtidigt inte alls. Jag kan inte greppa att det verkligen börjar närma sig med stormsteg, och inte förrän nu så inser jag hur extremt dyrt allting kommer vara. Det är dumt, jag vet, men jag hade tänkt att jag inte skulle behöva göra av med alla pengar jag sparat ihop där borta, att jag kanske kommer kunna ha pengar kvar att leva på när jag väl är hemma igen, men det är bara att glömma nu!
I december så kommer min mamma, moster och sebbe ner för att hälsa på mig, och vi har därefter ca 2 veckor där vi ska åka runt till bland annat Las Vegas och Grand Canyon innan jag åker hem tillsammans med dem. Nervositeten börjar sakta men säkert krypa fram...